Job 30 van 45


Report this listing

Solliciteren



Administratief medewerker


Functie

Zemst | Administratie | NL + FR | 28 verlofdagen | 36-uren week | 1102223

Over de organisatie

Onze klant is een sterk, dynamisch en groeiend bedrijf. Het bedrijf heeft sterke idealen en een aangename bedrijfscultuur

Jouw nieuwe functie

Hays Diegem is op zoek naar een Administratief bediende voor onze klant in Zemst. Als Administratief medewerker zal je administratieve ondersteuning bieden aan het logistieke team.

Je vormt het eerste aanspreekpunt voor leveranciers en staat in nauw contact met het nationale team. Je bent verantwoordelijk voor het correct verwerken en opvolgen van de bestellingen in het SAP-systeem. Op basis van de planning die je ontvangt van het nationale hoofdkantoor, stel je wekelijks een leverschema op van de actie-artikelen om de logistieke afdelingen te informeren. Daarnaast organiseer je retouren vanuit de winkel naar het centraal magazijn (bv. teruggebrachte artikelen door klanten) en volgt dit verder administratief op. Hierbij sta je in contact met het nationale hoofdkantoor en de betreffende leveranciers. Tot slot, bied je algemene administratieve ondersteuning zoals bijvoorbeeld het opstellen van rapporteringen en het beheren van de afdelingsmailbox.




Jouw profiel

Jouw profiel

Voor deze functie als Administratief medewerker Inkoop is Hays Zaventem op zoek naar een administratief sterk en communicatief persoon. Bij voorkeur heb je al een eerste relevante ervaring door middel van een stage of studentenjob op zak. Je hebt een perfecte kennis van het Nederlands en kan je vlot verstaanbaar maken in het Frans. Tot slot, kan je goed overweg met het MS Office pakket.

  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies

Aanbod

De arbeidsvoorwaarden

Het bedrijf biedt een zeer aantrekkelijk salaris met daarboven extralegale voordelen zoals:

  • Vast contract
  • Maaltijdcheques 8 euro
  • Groepsverzekering
  • 28 vakantiedagen

Je werkt in een 36-uren week, waarbij er 1 keer per maand van jou verwacht wordt om op zaterdagvoormiddag te werken. Dit wordt met een dag in de week gecompenseerd. Je werkt in een shiften systeem tussen 07u30 en 15u30 uur of 08u30 en 16u30 uur. Daarnaast krijg je korting op de producten binnen het bedrijf. Persoonlijke ontwikkeling vinden ze belangrijk en daardoor bieden ze verschillende doorgroeimogelijkheden aan.



Solliciteer op deze vacature

Interesse in deze boeiende job? Solliciteer dan snel via onderstaande knop. Voor andere jobs binnen Hays Office Support kan je contact opnemen met Olivia van Soest van Hays Zaventem op 02/206.68.42

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht